Hledání
Doporučujeme
Iva Davídková
Hálkova 684/12
288 02 Nymburk
Tel.: 325 513 126
Zásilkový obchod
Máte zájem o některý ze skladových titulů?
Vámi objednané knihy podáme na poštu ještě tentýž den.
To ale není vše
- Na zboží obdržíte slevu. Výše slevy je individuální pro každý titul.
- Poštovné účtujeme ve výši 110,-Kč vč.DPH při platbě na dobírku.
- Pokud zboží zaplatíte předem z bankovního účtu, poštovné činí 80,-Kč vč.DPH.
- Zboží můžete taktéž bezplatně vyzvednout na naší prodejně v Nymburce do dvou dnů od objednání.
Objednávejte
- v našem e-shopu-vložte zboží do košíku a poté košík odešlete
- emailem-do textu uveďte požadované tituly a Vaši adresu
Certifikát Heureka.cz
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
- Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu prodej@knihanymburk.cz.
- Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
- Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
- U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
- Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
- Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
- Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
- V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
- Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
GDPR
- Na stránkách domény knihanymburk.cz používáme základní Google Analytics.
- Spolupracujeme se serverem heureka.cz v programu Ověřeno zákazníky.
- Pokud u nás učiníte objednávku zboží, budeme evidovat níže uvedené údaje pro její vyřízení: jméno, příjmení, ulice, město, psč, e-mail a telefon. Jedná se o údaje, které nám uvádíte při odesílání nákupního košíku. Tyto údaje budou archivovány pro případnou kontrolu státních orgánů dle platné legislativy.
- V případě Vašich dotazů jsme vám k dispozici.